عطر بلک افغان یکی از بهترین و باکیفیت ترین عطرهای جهان است که در سطح جهان و در ایران شناخته شده است. ما در این مقاله می خواهیم شما را تا حدودی با این عطر بسیار خوشبو و دلنشین آشنا کنیم. اگر می خواهید یک عطر یا ادکلن بسیار خوشبو و خوش رایحه داشته باشید، ما به شما خرید عطر و ادکلن بلک افغان را پیشنهاد می کنیم. این عطر در فروشگاه اینترنتی ایران کالا موجود می باشد و شما همین حالا می توانید با تنها چند کلیک نسبت به خرید این عطر خوش رایحه اقدام نمایید.    

عطربلک افغان بهترین هدیه برای عزیزانتان    

حتما شما هم جزء آن دست افرادی هستید که در خرید هدیه برای عزیزانتان دچار مشکل می شوید و نمی دانید چه چیزی می تواند آن ها را خوشحال کند و برایشان مناسب باشد. همه ما تا حدودی با این مشکل دست به گریبان هستیم. اما ما می خواهیم به شما یک هدیه ی بسیار جذاب، پرکاربرد و مورد علاقه ی عموم افراد را پیشنهاد کنیم. ما به شما خرید عطر بلک افغان را پیشنهاد می کنیم. بلک افغان عطری جهانی، برند و بسیار خوشبو است که همگان به آن علاقه داشته و محبوبیت جهانی دارد. شما می توانید این عطر خوش رایحه را خریداری کرده و به دوستان و عزیزانتان هدیه کنید. این عطر مانند یک عطر ساده نیست. عطر و ادکلن بلک افغان اصل یک خوشبو کننده با برند معتبری است که در سراسر جهان طرفدار بسیار دارد و بسیاری از افراد به دنبال خرید ادکلن بلک افغان هستند. با وجود این که بلک افغان ادکلن خارجی محسوب می شود، اما در ایران نیز می توانید آن را بیابید. خوشبختانه عطر بلک افغان هم اکنون در فروشگاه اینترنتی ایران کالا موجود می باشد و می توانید آن را خریداری کنید.  

تصویر 1

معرفی عطر بلک افغان

همان طور که گفتیم عطر بلک افغان یک عطر خارجی و محصول کشور هلند می باشد. البته ادکلن آن نیز موجود بوده و در دو نوع عطر و ادکلن مردانه بلک افغان و عطر و ادکلن بلک افغان زنانه تولید می شود. مواد تشکیل دهنده و رایحه های به کار برده شده در عطر مردانه بلک افغان با رایحه های موجود در عطر بلک افغان زنانه کاملاً متفاوت می باشد و برای هر کدام به طور مخصوص تهیه و تولید می شود. عطر بلک افغان اولین بار در سال 2006 در کشور هلند تولید شد و از پس از گذشت چندین سال هم اکنون در سطح دنیا کاملاً شناخته شده است. رایحه ی این عطر گرم و تلخ می باشد و بسیار غلیظ است. ماندگاری و قدرت پخش عطر نیز بسیار بالا است.

تصویر 2

انواع عطر بلک افغان

عطر و ادکلن بلک افغان ساخت شرکت ناسوماتو بوده و انواع مختلفی دارد. البته اصلی ترین و ناب ترین عطر بلک افغان، عطر بلک افغانی است که سیاه رنگ بوده و رایحه ی تلخی دارد. اما شما همچنین می توانید از انواع دیگر این عطر که در دو نوع اعلا و معمولی تولید می شود نیز استفاده کنید. نوع معمولی عطر بلک افغان زرد رنگ بوده و با کیفیت کمی پایین تر تولید می شود و در کشور ما نیز موجود می باشد. اما ما به شما خرید عطر بلک افغان اصل را توصیه می کنیم که گفته می شود این عطر از حشیش ساخته شده و رایحه ای دلنشین دارد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که هیچ گونه ضرری برای بدن نداشته و کاملاً سالم می باشد.

تصویر 3

موارد استفاده از عطر بلک افغان

از عطر بلک افغان به سبب گرم و تلخ بودن معمولاً در زمستان و پاییز می توان استفاده کرد و رایحه ی بسیار ماندگاری دارد و تا حدود 1 ماه می توانید با یک بار استفاده از رایحه ی آن بهره مند شوید. این عطر برای زنان و مردان قابل استفاده می باشد و هیچ گونه تفکیک خاصی در این مورد وجود ندارد؛ چرا که رایحه ی آن بسیار خوشبو و فراگیر است. شما می توانید از عطر بلک افغان در مهمانی ها و جشن ها و حتی در ملاقات های رسمی و کاری نیز استفاده کنید و به کار خود اعتبار ببخشید. به طور کلی شما در هر مکانی می توانید از آن استفاده کنید و از این جهت که این عطر بسیار خوشبو می باشد، برای کسی آزاردهنده نیست. به همین خاطر به شما نیز پیشنهاد می کنیم از این بسیار خوشبو یعنی عطر و ادکلن بلک افغان استفاده نمایید.

تصویر 4

ویژگی های عطر و ادکلن بلک افغان

اگر بخواهیم به اختصار در مورد ویژگی های اصلی این عطر صحبت کنیم، باید به شکل ظاهری آن که درون شیشه ای مشکی رنگ است اشاره کنیم. حجم این عطر 30 میل بوده و مقدار بسیار مناسبی برای استفاده ی روزمره می باشد. نوع عطر از جنس ادوپریوم بوده و ساخته کشور هلند و شرکت ناسوماتو می باشد. بیشترین استفاده کنندگان این عطر مردان هستند و بیشترین زمان استفاده از آن نیز در هنگام شب می باشد. این عطر در دو نوع مشابه برای زنان و مردان ساخته شده است، به همین خاطر عموم مردم می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. درب این عطر چوبی و شیشه ی آن مشکلی رنگ می باشد. شما با یک بار استفاده می توانید از اصل بودن این عطر مطمئن شوید. گروه بویایی عطر در گروه بویایی چوبی قرار دارد. اگر به دنبال خرید این عطر هستید، باید بگوییم که عطر بلک افغان هم اکنون در فروشگاه اینترنتی ایران کالا موجود بوده و شما به راحتی می توانید آن را سفارش داده و خریداری نمایید.

تصویر 5

رایحه های به کار رفته در عطر بلک افغان

در تولید این عطر نیز رایحه های خاصی به کار رفته است. رایحه های به کار برده شده در یک عطر شامل رایحه ابتدایی، رایحه میانی و رایحه پایه می باشد. در عطر بلک افغان رایحه ابتدایی شامل شاه دانه و نمونه های سبز می باشد. رایحه میانی در برگیرنده ی قهوه، برگ توتون، نمونه های چوبی و صمغ است و در انتها رایحه پایه ی این عطر شامل بخور و عود است که نقش بسزایی در خوشبویی این عطر دارد. این رایحه ها برای عطر زنانه و مردانه یکسان است و شما با هر جنسیتی می توانید از عطر بلک افغان استفاده نمایید.  

تصویر 6

ویژگی های رایحه اکستریت دی پرفیوم بلک افغانو نسوماتو

این رایحه بسیار دلنشین بوده و عموم افرادی که از آن استفاده می کنند، معمولاً آقایان بالای 28 سال می باشند. البته میزان استفاده از این عطر در کشورهای مختلف، متفاوت است و شما با هر سنی می توانید از آن استفاده کنید. البته چون عطر بلک افغان رایحه ای گرم و تلخ دارد، به شما پیشنهاد می کنیم که این عطر را در فصول سرد سال یعنی در پاییز یا زمستان استفاده کنید. بیشترین زمان استفاده از عطر بلک افغان در طول 24 ساعت، زمان شب می باشد که البته شاید به خاطر خنک بودن هوا در هنگام شب باشد.

تصویر 8

اصلی ترین مشخصه ی عطر بلک افغان

در این جا می خواهیم درباره ی اصلی ترین شاخصه ی عطر بلک افغان صحبت کنیم. ویژگی شاخص این عطر که آن را از سایر عطرها متمایز کرده است، سیاه رنگ بودن این عطر است که شبیه به جوهر سیاه بوده و همه این عطر را به این عنوان می شناسند. همچنین عطر بلک افغان به شدت غلیظ است و رایحه ی آن به گفته بسیاری مست کننده است. البته از تلخ بودن آن نمی توان گذشت. عطر بلک افغان بسیار تلخ است و عطری ماندگار با پخش کنندگی بالا دارد.

تصویر 7

نحوه تشخیص عطر اصل و قلابی

متأسفانه به وفور دیده می شود که هر کالایی که کیفیت بالایی دارد و برند می شود، رقبای بسیاری پیدا می کند. البته این رقبا با سوء استفاده از این برند سعی در فروش محصولات قلابی خود دارند. این اتفاق برای عطر بلک افغان نیز افتاده است. اما برای این که عطر بلک افغان اصل را از نوع قلابی آن تشخیص دهید، می توانید به رایحه ی بسیار تلخ آن توجه کنید، رایحه ی عطر بلک افغان اصل بسیار تلخ است و غلظت بسیار زیادی دارد؛ به حدی که تا حدود یک ماه رایحه و عطر آن روی لباس و تا چند روز روی پوست می ماند و به خاطر همین ماندگاری بالا است که بسیاری از افراد خواهان خرید این عطر هستند.

تصویر 9

قیمت عطر و ادکلن بلک افغان

ادکلن بلک افغان قیمت بسیار مناسبی در ایران دارد. قیمت ادکلن اصل بلک افغان در ایران به نسبت سایر عطر و ادکلن های برند جهانی که به مانند این عطر و ادکلن معتبر هستند، بسیار ارزان تر است و شما می توانید این عطر را بسیار ارزان در کشور تهیه نمایید. قیمت ادکلن بلک افغان اورجینال در ایران به میزان بسیار زیادی به نوسانات ارز در کشور بستگی دارد. مخصوصاً قیمت بلک افغان اصل در کشور کمی گران تر بوده و پیدا کردن آن شاید چندان راحت نباشد. اما خوشبختانه ما در فروشگاه ایران کالا عطر بلک افغان اصل را با قیمتی استثنایی و با کیفیت بسیار عالی در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

تصویر 10

مزایای خرید عطر بلک افغان و دلایل فروش بالای آن

شاید از خود بپرسید علت این که عطر بلک افغان طرفداران بسیار زیادی در سطح جهان دارد چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که کیفیت بسیار بالای این محصول اولین دلیلی است که باعث شده است، عطر بلک افغان در بین مردم طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. نکته ی دوم قیمت عطر بلاک افغان است که در بین بیشتر عطرهای برند دنیا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است؛ حتی قیمت ادکلن مردانه بلک افغان نیز بسیار مناسب می باشد. همچنین دسترسی به این عطر هم باعث شده است که به راحتی در اختیار عموم افراد قرار گرفته و این خود باعث برندسازی عطر بلک افغان شده است. البته با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، باید این موضوع را بدانید که دسترسی به این عطر نسبت به سایر کشورها کمتر می باشد. همه ی این موارد را کنار بگذاریم، نمی توانیم از رایحه های خوشبو و دلنشین عطر بلک افغان بگذریم. به طور کلی همه ی این موارد در کنار هم باعث شده است که این عطر طرفداران بسیار زیادی پیدا کند و فروش آن بالا باشد.

تصویر 11

نحوه خرید اینترنتی عطر و ادکلن بلک افغان از فروشگاه ایران کالا

نحوه خرید از فروشگاه اینترنتی ایران کالا بسیار راحت و آسان است و شما تنها با چند کلیک می توانید کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. برای خرید عطر و ادکلن بلک افغان نیز می بایست ابتدا وارد وب سایت ایران کالا شده، سپس به بخش محصولات مراجعه کنید. در بخش محصولات سایت می توانید عطر مورد نظر خود یعنی عطر بلک افغان را انتخاب کرده و به صفحه ی مربوط به خرید این محصول وارد شوید. در این صفحه تمامی اطلاعات لازم درباره ی عطربلک افغان در سایت موجود می باشد. شما می توانید پس از مطالعه ی اطلاعات مربوط به عطر در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام کنید. برای خرید نیز باید بر روی دکمه خرید کلیک کرده و هزینه محصول را پرداخت نمایید. پس از انجام این کار سفارش شما ثبت شده و کالا در اسرع وقت برای شما ارسال می شود و شما می توانید آن را درب منزل و به صورت پستی تحویل بگیرید.

تصویر 12

مزایای خرید این عطر از فروشگاه ایران کالا

خرید عطر بلک افغان از فروشگاه اینترنتی ایران کالا مزایای بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. اولین و مهمترین مزیت خرید عطر و ادکلن بلک افغان از فروشگاه ایران کالا، قیمت ادکلن بلک افغان اصل می باشد که بسیار پایین تر از سایر فروشگاه های اینترنتی بوده و شما می توانید آن را ارزان تر از سایر مراکز خریداری کنید. نکته ی دوم اصل بودن این کالا است که مستقیم از خارج از کشور وارد شده و شما می توانید آن را به صورت اصل و اورجینال تنها از فروشگاه اینترنتی ایران کالا خریداری کنید. همچنین خرید از ایران کالا مزایای دیگری از جمله سرعت بالای تحویل و ضمانت کالا را نیز دربر می گیرد.

تصویر 13

نکاتی که باید هنگام خرید عطر و ادکلن بلک افغان به آن توجه داشته باشید:

در این جا می خواهیم شما را با چندین نکته ی مهم در خرید عطر بلک افغان آشنا کنیم. در هنگام خرید عطر و ادکلن افغان بلک باید اطلاعات لازم در مورد آن داشته باشید و با آگاهی کامل نسبت به خرید خود اقدام کنید؛ چرا که معمولاً بیشتر عطرهای برند که وارد ایران می شوند، اصل نیستند و باید دقت داشته باشید که بتوانید ادکلن ناسوماتو بلک افغان اصل را خریداری کنید. نکته ی دیگری که می بایست به آن توجه داشته باشید، رایحه اصلی و حجم این عطر است. علاوه بر این بهتر است از قیمت واقعی محصول اطلاع داشته باشید. معمولاً عطر بلک افغان قیمت متغیری دارد؛ به همین خاطر بهتر است به قیمت عطر بلک افغان اصل نیز توجه داشته باشید، تا در این مورد متضرر نشوید.

تصویر 14

جمع بندی

این مقاله در خصوص معرفی و فروش ادکلن بلک افغان ارائه شده است. همچنین بسیار خرسندیم از این که وقت خود را در اختیار سایت ایران کالا قرار دادید و به مطالعه ی این مقاله پرداختید. ما نیز به شما خرید عطر و ادکلن بلک افغان را پیشنهاد می کنیم و امیدواریم که از خرید خود راضی و خشنود بوده و از این هدیه ی جذاب و کاربردی به خوبی استفاده کنید. شما می توانید از عطر و ادکلن بلاک افغان برای خودتان استفاده کنید یا آن را به عزیزترین دوستانتان هدیه دهید.

 خرید ادکلن بلک افغان 100 میل امارات

دوشنبه 15 مهر 1398
بؤلوملر :