بسیاری از افراد هستند که برای خرید عطر همیشه با مشکل مواجه هستند و نمی‌توانند عطری مناسب را برای خود انتخاب کنند. و در زمان تست رایحه‌های متفاوت نمی‌توانند تصمیم درستی برای انتخاب بگیرند. بی شک اگر این دسته از افراد عطر بلک افغان را تست کنند اولین و آخرین گزینه خریدشان این عطر می باشد. این عطر رؤیایی و خوشبو جوابگوی تمامی افراد با سلیقه‌های متفاوت می‌باشد. برای دانستن قیمت عطر بلک افغان و نحوه خرید اورجینال این محصول با ما همراه باشید.

عطر بلک افغان

اگر به دنبال خرید عطری خاص و منحصر به فرد هستید ما خرید عطر بلک افغان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ادکلن بلک افغان دارای رایحه‌ای تلخ و گرم می‌باشد. بلک افغان از جمله عطرهای لوکس بوده که ویژگی‌های خاصی داشته و بسیاری از افراد در سراسر دنیا تمایل به استفاده از عطر بلک افغان را دارند. ادکلن ناسوماتو بلک افغان در سال 2008 توسط الساندرو گولتیری وارد بازار شد. قیمت ادکلن اصل بلک افغان نسبتاً بالا بوده و عطر بلک افغان را می‌توان جزء دسته عطرهای گران قیمت دانست. باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت ادکلن بلک افغان اگرچه بالا می‌باشد ولی در برابر کیفیت بالای محصول و ماندگاری طولانی مبلغ زیادی را هزینه نمی‌کنید. بلک افغان هم برای استفاده خانم‌ها و هم آقایان مناسب بوده و محدودیتی برای استفاده ندارد.

تصویر 1

ویژگی‌های عطر بلک افغان:

یکی از ویژگی‌هایی که بلک افغان را نسبت به سایر عطرهای موجود در بازار متمایز کرده است ماندگاری بالای این عطر می باشد. شما اگر بلک افغان اصل را بر روی لباس خود اسپری کنید تا سه روز می‌توانید رایحه رؤیایی این عطر را استشمام کنید.

طراحی شیشه بلک افغان نیز از دیگر مواردی است که این ادکلن را خاص کرده است. بلک افغان اصل دارای حجمی حدود 30 میل بوده و دارای شیشه‌ای کوچک با در بطری بزرگتر نسبت به شیشه عطر می‌باشد. جنس در بطری از چوب بوده و این در زیبایی فوق العاده ای را به بطری داده است.

سیاه رنگ بودن مایع داخل شیشه بلک افغان باعث متمایز بودن این عطر نسبت به سایر عطرهای موجود در بازار می باشد.

زمانی که از بلک افغان استفاده می‌کنید می‌توانید رایحه‌های متفاوتی را استشمام کنید. در ابتدای استفاده بعد از اسپری کردن رایحه‌های سبز و شاهدانه را استشمام خواهید کرد بعد از آن بوی صمغ و قهوه و تنباکو به مشام می‌رسد و در انتها لذت استشمام بخور خوشبو و عود را خواهید داشت. در کل رایحه بلک افغان را می‌توان از نوع رایحه‌های تحریک کننده دانست.

تصویر 2

خرید ادکلن بلک افغان:

اگر تصمیم گرفته‌اید عطر بلک افغان را خریداری کنید حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که نوع درجه 2 و 3 بلک افغان نیز در بازار موجود می‌باشد. پس سعی کنید از فروشگاه‌های معتبری مانند ایران کالا که نوع اصلی و اورجینال بلک افغان را عرضه می‌کنند خرید خود را انجام دهید . عطر بلک افغان قیمت مناسبی در فروشگاه ایران کالا داشته و شما با پرداخت قیمتی مناسب نمونه اورجینال را خریداری می‌کنید . فروش ادکلن بلک افغان در ایران کالا به صورت اینترنتی نیز انجام می‌شود و شما می‌توانید پس از دریافت ادکلن بلک افغان قیمت و مبلغ را به مأمور پست پرداخت کنید و یا در هنگام ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ادکلن بلک افغان اورجینال مبلغ را به صورت اینترنتی پرداخت کنید . قیمت بلک افغان با توجه به نوسانات موجود در بازار متفاوت بوده و برای اطلاع از قیمت دقیق آن هم می‌توانید با فروشگاه ایران کالا تماس بگیرید .

خرید ادکلن بلک افغان اماراتی

خرید ژل افزایش قد بیتال اصلی

 

شنبه 30 آذر 1398
بؤلوملر :