یکی از معروف ترین مارک های  عطر و ادکلن در دنیا ادکلن بلک افغان می باشد. عطر بلک افغان به دلیل رایحه فوق العاده که دارا می باشد طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا دارد. ادکلن ناسوماتو بلک افغان دارای ویژگی های فوق‌العاده زیادی می باشد که باعث شده است جزو بهترین ادکلن های دنیا باشد. به همین جهت در این مطلب قصد داریم توضیحات بیشتری درباره ویژگی های فوق العاده ادکلن بلک افغان ارائه دهیم.

معرفی ادکلن بلک افغان

همانطور که گفته شد ادکلن  بلک افغان ادکلن فوق العاده محبوب در دنیا می باشد، این ادکلن از برند التاسیس ناسوماتو از یک برند فوق العاده معروف در دنیا است، ادکلن بلک افغان قیمت فوق العاده مناسبی را دارد که باعث شده است بسیاری از افراد عادی نیز بتوانند این ادکلن را خریداری کنند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این ادکلن این است که رایحه های سنگین و جذابی دار آن استفاده شده است که باعث خاص شدن رایحه این ادکلن می‌شود. قیمت ادکلن بلک افغان یکی از مهمترین ویژگی‌های این ادکلن می باشد چرا که نسبت به کیفیت فوق العاده آن قیمت بسیار پایینی را دارا است و به دلیل همین پایین بودن قیمت بلک افغان و بالا بودن کیفیت آن خرید آن بسیار به صرفه است. این ادکلن دارای یک شیشه فوق العاده شیک با مایعی دودی رنگ درون آن می باشد که درب آن نیز از جنس چوب ساخته شده است. بی‌شک مهمترین ویژگی‌های این عطر این است که قدرت پخش بو و ماندگاری فوق العاده بالایی دارد و با یک بار استفاده از آن تا مدت‌ها رایحه آن بر روی لباس شما باقی می ‌ماند.

عکس 1

رایحه های استفاده شده در عطر بلک افغان

در ساخت این ادکلن از رایحه های فوق العاده جذابی استفاده شده است، نت اولیه این ادکلن رایحه برگ شاهدانه است و بویی شبیه به بوی حشیش دارد و فوق العاده آرامبخش است، نت میانی آن از رایحه هایی همچون قهوه و تنباکو ساخته شده است و نکته پایانی و اصلی این ادکلن نیز رایحه عود می باشد. در واقع دلیل پایین بودن قیمت عطر بلک افغان نیز به این علت است که بدست آوردن رایحه های استفاده شده در این عطر کار سختی نیست.

عکس 2

نکاتی درباره نحوه خرید خرید ادکلن بلک افغان و قیمت این محصول

قیمت ادکلن بلک افغان اورجینال نسبت به نسخه های جعلی آن بالا می باشد، بنابراین در هنگام خرید عطر بلک افغان به قیمت ادکلن اصل بلک افغان  توجه داشته باشید. یکی از فروشگاه هایی که اقدام به فروش ادکلن بلک افغان کرده است فروشگاه ایران کالا می باشد، با خرید ادکلن بلک افغان از این فروشگاه اینترنتی برای خرید عطر بلک افغان قیمت و هزینه کمتری بپردازید.  قیمت عطر بلک افغان در این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی پایین تر می باشد.

عطر بلک افغان گرمی اصل

پاشنه افزایش قد خارجی

یکشنبه 6 بهمن 1398
بؤلوملر :