تستر بلک افغان یکی از تستر های پر طرفدار در بین عطر و ادکلن های مردانه می باشد. تستر بلک افغان مربوط به شرکت " ناسوماتو " بزرگ است که در زمینه ی تولید عطر و ادکلن بسیار محبوب می باشد.
معرفی عطر و ادکلن بلک افغان و تستر بلک افغان

همان طور که می دانید یکی از مسایل و نکته هایی که بر ظاهر و روابط اجتماعی ما تاثیر گذار است انتخاب یک عطر و یا ادکلن مناسب می باشد. در واقع شما با انتخاب عطری که می زنید نمادی از شخصیت و سلیقه ی خود را با اطرافیان و کسانی که در طول روز با آن ها در ارتباط می باشد به اشتراک می گذارید.شرکت بزرگ در زمینه ی تولید عطر و ادکلن در سال 2013 تستر بلک افغان را روانه ی بازار کرد این تستر بلک افغان در مدت کوتاهی توانست نظر بسیاری از عطر دوستان  را به خود جلب کند و به سرعت مشهور شود.

تصویر 1
رایحه ها و بوی تستر بلک افغان

طراحی رایحه و ساخت تستر بلک افغان  توسط عطر ساز معروف و مشهور " الساندرو گوالتیری " ساخته شده است. اگر به طور کلی بخواهیم  رایحه های تستر بلک افغان را معرفی کنیم.

    رایحه ی اولیه و غالب تستر بلک افغان شاهدانه و نت های سبز می باشد.
    رایحه ی دوم تستر بلک افغان بوی قهوه ،نت های چوبی و تنباکو است.
    و در اخر رایحه سوم و انتهایی آن بوی عود و بخور خوشبو می باشد.

به طور کلی تستر بلک افغان جزء عطر ها و ادکلن هایی می باشد که گرم و تلخ می باشند به همین خاطر است که توصیه می شود این عطر را هنگام غروب و یا برای مهمانی های شبانه استفاده کنید تا تعادل خود را حفظ کند. بر خلاف تصور بسیاری از افراد که در مورد ادکلن های گرم و تلخ دارند و حس می کنند که باعث سردرد آن ها می شود این ادکلن و عطر به هیچ عنوان حتی در بازه های زمان های طولانی برای استفاده افراد مختلف سر درد ایجاد نمی کند .

رایحه ی دودی و غلیظ آن باعث ایجاد خط بو بسیاری می شود و به راحتی می توان بوی آن را تشخیص داد و متمایز کرد.

تصویر 2
ادکلن و تستر بلک افغان برای چه فصل هایی مناسب می باشد

همان طور که گفته شد تستر بلک افغان و ادکن آن جزء عطر های گرم و تلخ می باشند معمولا عطر های تلخ را برای تمامی فصول می توان استفاده کرد اما طبع تلخ آن باعث می شود تا این ادکلن بیشتر در فصل های سرد و یا خنک مورد استقبال قرار بگیرد.

این عطر با بوی تلخ قهوه و تنباکو بهتر است برای شب ها و مهمانی هایی که در شب بر گزار می شوند استفاده شود چرا که در این صورت مانندگاری بیشتری خواهد داشت و خوشایند تر می باشد. ماندگاری ادکلن بلک افغان حدود 12 ساعت تخمین زده شده است که برای فصول سرد و خنک تر این ماندگاری تا 14 ساعت نیز ادامه دارد.

تصویر 3
ادکن و تستر بلک افغان برای چه افرادی مناسب می باشد.

این ادکلن خاص برای افرادی که دوست دارند خاص و تک باشند بسیار مناسب می باشد. بوی تلخ و غالب آن حس غرور و عظمت خاصی را برای افراد خواهد داشت . معمولا افراد خاص با طرز تفکر های خاص از این عطر استفاده می کنند. طرفداران ادکلن های بلک افغان معمولا مدیران برجسته، مهندسان و تجار می باشند. پس اگر از ادکلن های تکراری خود خسته شده اید و به دنبال یک ادکلن خاص و ویژه می گردید به شما بلک افغان را توصیه می کنیم.

 تصویر 4
مشخصات ظاهری ادکلن و عطر بلک افغان

ظاهر خاص و ویژه ی آن بر محبوبیت آن تاثیر زیادی گذاشته و ظاهر مردانه و بدنه ای خاص سبب شده تا خیلی ها را مجذوب خود کند . ادکلن بلک افغان مردانه بدنه ای مشکی رنگ دارد و که درب مشکی رنگ و فلزی آن از بدنه ی آن بزرگتر می باشد و شیشه 50 میلی لیتری آن با مایع مشکی رنگ آن پر شده است . ظاهر جمع و جور و شیک آن به گونه ای است که شما می توانید به راحتی آن را با خود حمل کنید . الساندرو گوالتیری طراح بدنه ی آن می باشد.

تصویر 5
بلک افغان زنانه است یا مردانه

ادکلن بلک افغان ادکلنی می باشد که نه زنانه می باشد نه مردانه و اگر شما به دنبال یک ادکلن خاص می گردید که به صورت مشترک با همسرتان داشته باشید بهتر است بلک افغان را انتخاب کنید

اما ادکلن بلک افغان در بین آقایان و مرد ها طرف داران بیشتری دارد. ادکلن بلک افغان برای بانوانی که به ادکلن هایی با طبع گرم و تلخ علاقه دارند بسیار مناسب می باشد. و در بین ادکلن های زنانه عطری خاص و متفاوت محسوب می شود.

تصویر 6
قیمت تستر بلک افغان و ادکلن بلک افغان

قیمت این ادکلن و تستر بلک افغان متغیر می باشد و بستگی به این دارد که ادکلن شما چند میلی لیتری می باشد اما به طور متوسط قیمت این ادکلن در بازار آزاد از 800 هزار تومان آغاز می شود و تا 2 میلیون تومان ادامه دارد .دقت داشته باشید که برای خریداری ادکلن و عطر بلک افغان از هر جایی اقدام نکنید .زیرا نسخه های مشابه بسیاری از ادکلن و تستر های بلک افغان در بازار موجود می باشد.

تستر ادکلن بلک افغان را می توان به عنوان یک هدیه خاص به عزیزانتان هدیه دهید تا همیشه به یادتان باشند.

برای خریداری ادکلن بلک افغان بهتر است به یک فروشگاه معتبر و آنلاین اینترنتی مراجعه کنید. برخی از این فروشگاه ها مانت اصلی بودن کالا را دارند و همچنین به راحتی می توان آن را در زمانی کوتاه و با صرف هزینه ای بسیار کم سفارش داد و درب منزل تحویل گرفت. توجه داشته باشید که گول قیمت های پایین ادکلن های بلک افغان موجود در بازار را نخورید چرا بدون شک این ادکلن ها فیک و تقلبی می باشد. یکی از راه های تشخیص بلک افغان اصلی از تقلبی این است که بدانید درب آن کاملا فلزی است و بدنه ی آن شیشه ای است.اگر بلک افغان شما بدنه ای پلاستیکی دارد مطمئن باشید از نوع تقلبی و فیک می باشد . به همین خاطر باید  بسیار دقت داشت که ادکلن اصلی را خریداری کرد.

آردینی اوخو
چهارشنبه 15 آبان 1398
بؤلوملر :