عطر بلک افغان دارای رایحه ای دلنشین است که مخاطبان خاصی در سراسر دنیا دارد. عطر بلک افغان اصل 30 میلی لیتر است. این عطر مانند جوهر، سیاه رنگ بوده و نمادی از حشیش است. عطربلک افغان عطری مشترک برای زنان و مردان است. این عطر در سال 2009 به بازار عرضه شده است.

عطر بلک افغان

بلک افغان عطر لوکس و گران قیمتی است که توسط برند معتبر و معروف ناساماتو در سال 2009 طراحی و وارد بازار شد. این عطر رایحه ی گرم و تلخی دارد. شما در روزهای سرد زمستان می توانید با زدن این عطر نظر همه را به خود جلب کنید. قیمت عطر بلک افغان اصل بالاست. این عطر در یک شیشه ی 30 میلی لیتری با درب بزرگ تر از خود ظرف به فروش می رسد. درب شیشه ای عطر بلک افغان از چوب طبیعی ساخته شده است. درون ظرف عطری سیاه رنگ دیده می شود که نشان می دهد این عطر از حشیش ساخته شده است. عطر بلک افغان قیمت بالای خود را به جهت خاص بودن برای همه قابل قبول کرده است. شاید یکی از دلایل خاص بودن این عطر استفاده ی مشترک آن میان زنان و مردان است. اگر دوست دارید که با شریک زندگی خود، عطرتان را هم شریک باشید، این عطر دلنشین گزینه ی مناسبی برای شماست. 

تصویر 1

خرید عطر بلک افغان اصل

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید متفاوت و خاص باشید، بلک افغان را امتحان کنید. غلظت این عطر بسیار زیاد است که باعث ماندگاری عالی آن شده است. تصور کنید در یک روز برفی و سرد در حال عبور از خیابان هستید که چند نفر از کنار شما رد می شوند و تمام توجه شان به شما است. مطمئن باشید که توجه آن ها را عطر شما به خود جلب کرده است. عطر بلک افغان عطری فوق العاده است که همه را متوجه شما می کند. در هنگام خرید به اصل بودن بلک افغان توجه کنید. این عطر فوق العاده را می توانید از فروشگاه های معتبر آرایشی خریداری کنید. اما اگر وقت خرید کردن ندارید می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی عطر خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

تشخیص عطر بلک افغان اصل از تقلبی

عطربلک افغان اصل از اسانس های دخانیاتی، چوبی، عودی و گیاهی است که در زمان خرید باید به آن توجه کرد. برای این که هنگام خرید سرتان کلاه نرود به مشخصات ظاهری بلک افغان توجه کنید. قیمت عطر بلاک افغان بالاست. پس اگر در هنگام خرید تفاوت زیادی با قیمت بلک افغان اصلی آن به شما گفته شد، مطمئن باشید می خواهند عطر تقلبی به شما بفروشند. علاوه بر این کشور سازنده ی بلک افغان هلند است. در هنگام خرید به بارکد آن دقت کنید. در زمان خرید عطر همان روزی که عطر بلک افغان را تست کردید خریداری نکنید. عطر را روی دست خود بزنید و به خانه برگردید. دو تا سه روز صبر کنید و از اصل بودن عطری که می خواهید بخرید مطمئن شود. بلک افغان ماندگاری و پخش بوی عالی دارد. در نتیجه چند روز صبر کردن شما را متوجه می کند که عطری که زده اید اصل است یا نه. برای خرید عطربلک افغان اصل می توانید به فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید و خریدتان را انجام دهید. با این کار دیگر نگران تقلبی بودن بلک افغان نخواهید بود.

خرید عطر بلک افغان گرمی چه خوبی هایی دارد

 

 


 

دوشنبه 8 مهر 1398
بؤلوملر :