خرید ادکلن بلک افغان دیجی کالا

معمولا خرید ادکلن یک سلیقه فردی است. اما بسیاری از افراد برای انتخاب ادکلن مورد علاقه خود در جستجوی یک برند مرغوب می باشند. یکی از ادکلن های معروف که نوع زنانه و مردانه آن در بازار موجود می باشد، ادکلن بلک افغان است. این ادکلن یکی از برندهای معروف شرکت ناسوماتو است. ادکلن بلک افغان برای افرادی که دارای سلیقه سخت گیرانه ای هستند گزینه بسیار مناسبی می باشد. این عطر جزو عطرهای پر طرفدار در دنیا است. این ادکلن از نوع پرفیوم بوده و در حجم های مختلفی در بازار موجود می باشد.
نت های ادکلن بلک افغان

افرادی که از رایحه های پرقدرت، دودی و سنگین لذت می برند می توانند این ادکلن را برای خود انتخاب کنند. ادکلن بلک افغان دارای ماندگاری بسیار زیاد و قدرت پخش فراوان است به گونه ای که افراد از بوییدن این ادکلن سیر نخواهند شد. هنگام بوییدن ادکلن بلک افغان اولین رایحه ای که مشام شما خواهد رسید نت های شاهدانه همراه با دانه های سبز می باشد به گونه ای که رایحه ای شبیه به حشیش به شنونده منتقل می شود. در نت میانی ادکلن بلک افغان می توان رایحه عنصری مانند. رزینی، توتون، قهوه، نمونه های چوبی و تنباکو سفید را احساس کرد به طوری که شنونده با بوییدن نت میانی ادکلن افغان به خوبی پای بند می شود. در نت پایانی این ادکلن رایحه ای ترکیب شده از بخور و عود به مشام می رسد که موجب ماندگار شدن عطر این ادکلن می شود.

تصویر۱
موارد مصرف ادکلن بلک افغان

از آن جایی که عطر بلک افغان یک عطر گرم می باشد بهترین زمان استفاده از آن در فصل سرد زمستان است. البته طرفداران این ادکلن آن را در فصول دیگر سال نیز خریداری کرده و مصرف می کنند. اگر می خواهید در مجالس رسمی شبانه خیلی خاص باشید، می توانید از ادکلن بلک افغان استفاده کنید. این ادکلن برای افرادی توصیه می شود که از بوییدن رایحه های چوبی لذت می برند. یکی از ویژگی های این ادکلن این است که با وجودی که ادکلن بلک افغان دارای ماندگاری زیادی می باشد هرگز موجب سر درد نمی گردد.

تصویر ۲
خرید ادکلن بلک افغان

ادکلن بلک افغان اصلی تقریبا از قیمت بالایی برخوردار می باشد. ممکن است شما نتوانید فروشگاه هایی که این ادکلن را عرضه می کنند به راحتی پیدا کنید. ادکلن بلک افغان را می توان از فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری کرد تا این ادکلن را در زمان کوتاه تر و بدون از دست دادن هزینه های اضافی خریداری کرد. اما نکته مهمی که هنگام خرید این ادکلن باید مد نظر قرار داد اصل بودن آن می باشد. نسخه های تقلبی بسیاری از این ادکلن در بازار موجود است که ممکن است افراد سودجو آن را با قیمت ادکلن اصل به شما قالب کنند. یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبری که می توان برای خرید ادکلن بلک افغان انتخاب کرد، دیجی کالا می باشد. هنگام خرید ادکلن بلک افغان دیجی کالا می توانید مشخصات کامل محصول را به همراه قیمت آن مشاهده کرده و سپس شما با دانستن اطلاعات کافی درباره این ادکلن اقدام به سفارش دادن این محصول کرده و آن را در زمان کوتاهی درب منزل یا در مکان درخواستی خود تحویل بگیرید.

تصویر ۳
سازندگان ادکلن بلک افغان

عطر بلک افغان اصل دارای عطر کلاسیک، همراه با بویی تند و گرم می باشد. به طوری که رایحه این عطر تأثیر فراوانی روی روح و روان خواهد داشت. این ادکلن موجب خوشی موقت می شود به طوری که شنونده رایحه بلک افغان هنگامی که این عطر به مشامش می رسد لذت خواهد برد. شرکت های بسیاری وجود دارد که تولید کننده عطر بلک افغان می باشند. در این بین می توان کشورهای سوئیس، فرانسه، اسپانیا، هلند و ایتالیا را نام برد. در نتیجه این ادکلن با رنگ های گوناگون و با قیمت های مختلفی راهی بازار عطر و ادکلن می شود که هرکدام از ادکلن های بلک افغان دارای کیفیت مختلفی می باشد. تقریبا تمامی ادکلن های بلک افغان از ماندگاری بالایی برخوردار هستند اما این موضوع نمی تواند موجب شود که نتیجه گرفت تمامی این ادکلن ها دارای کیفیت هستند و باید دارای ویژگی های اصلی دیگری باشند.

تصویر ۴
مشخصات ادکلن بلک افغان

ادکلن بلک افغان اصل دارای رنگی تیره و شبیه به جوهر می باشد. این عطر از بوی بالایی برخوردار است. ادکلن اصلی بلک افغان دارای غلظت خاصی است. در صورتی که قطره ای از عطر بلک افغان اصل را با بک عطر دیگر مخلوط کنیم رنگ عطر را تغییر داده و موجب تغییر دادن بوی عطر مقابل خواهد شد. نوع اصلی این ادکلن دارای رایحه گرم و تند می باشد.

پنجشنبه 7 شهریور 1398
بؤلوملر :