عطر بلاک افغان از برند ناسوماتو که در کشور هلند می باشد تولید شده است

سؤالات متداول درباره عطرها
از کجا باید عطر استفاده کنم؟
همیشه هر عطر را ابتدا در پشت دست تست کنید. سپس آن را در جایی که پوست با گردش خون گرم است ، اعمال کنید زیرا گرما باعث انتشار و بزرگنمایی ادکلن ناسوماتو بلک افغان می شود. نقاط نبض روی بدن فعال کننده های عالی برای  ادکلن بلک افغان اصل است که شامل پایه گلو ، داخل مچ ، داخل آرنج ، زیر لوب گوش (نه پشت) ، در پایه گلو و پشت زانو می باشد. اصولاً در هر کجا ضربان قلب احساس می کنید.

چگونه می توانم  ادکلن بلک افغان زنانه خود را طولانی تر کنم؟
راز عطر ماندگار در لایه بندی عطر است. با استفاده از اشکال مختلف رایحه همان عطر مانند روغن ماساژ یا اسپری روغن خشک بعد از دوش گرفتن روی پوست مرطوب ، کرم بدن ، لایه های عطر را روی پوست بسازید و سپس اسپری ادکلن بلک افغان مردانه اسپری و یک زن و شوهر را از یک عطر بپیچانید. هر کدام تأثیر دیگری را برای افزایش عمر رایحه دلخواه خود تقویت می کنند.

قیمت ادکلن بلک افغان 100 میل

چرا عطر بلک افغان  روی من دوام نمی آورد؟
متأسفانه برای برخی افراد قیمت بلک افغان اصل ، شیمیایی بدن باعث می شود سریعتر عطرها از پوست شما تبخیر شوند. عطر بلک افغان زنانه ها می گویند که پوست شما عطر بلک افغان قیمت را رها می کند. به جای ماندن حدود ۳ تا ۴ ساعت ، در طی یک ساعت ، گاهی کوتاه تر از بین می رود. میزان تبخیر سه برابر یا حتی چهار برابر بر روی پوست شما است.
چرا؟ اسیدیته پوست شما مقصر احتمالی است. مچ دست خود را لیس بزنید. آیا این طعم تیز و تیز دارد؟ این یک نشانه مطمئن از اسید است. و هرچه پوست شما اسیدی تر باشد ، تمایل بیشتری برای از بین بردن قیمت عطر بلک افغان وجود دارد. داروها نیز شیمی بدن شما را تغییر می دهند. رژیم های غذایی کم چربی ، استرس ، غذاهای پرادویه ، غذاهای سریع همه بر دمای بدن تأثیر می گذارند و پوست را تشویق می کنند تا تستر ادکلن بلک افغان را کنار بگذارد. پوست خشک و بارداری را به این لیست اضافه کنید و خواهید دید که چرا بسیاری از خانم ها از قدرت ماندن رایحه خود شکایت می کنند.
راه حل؟ یک لایه نرم کننده بین پوست و عطر خود قرار دهید. عطر خود را برای افزایش عمر آن لایه کنید. از یک کرم بدن یا تستر عطر بلک افغان جامد استفاده کنید که با رایحه شما مطابقت دارد تا یک پایه آرامش بخش برای عطر ایجاد شود. باعث کاهش سرعت تبخیر و افزایش عمر عطر شما می شود.

بهترین روش برای اسپری کردن ادکلن بلک افغان ۳۰ میل چیست؟

حدود ۸ اینچ از پوست خود اسپری کنید. اسپری یکنواخت روی یک منطقه وسیع تر به شما کمک می کند تا عطر بلک افغان ۳۰ میل و طعم شما طولانی تر از مقدار سخاوتمندانه در یک منطقه کوچک باشد. برای خشک کردن رایحه ، یک مچ دست خود را بر روی دیگری مالش ندهید ، این نت ها را کبود می کند و رشد آنها را کسل می کند.

سه شنبه 15 مرداد 1398
بؤلوملر :