ادکلن های بلک افغان عطرهای اسپرت و با رایحه مشتق از گیاه حشیش می باشند

در سال ۱۷۰۹ میلادی، ایتالیائی به نام جیووانی ماریا فارینا در آلمان، در ایتالیا، یک ایتالیایی به نام جیووانی ماریا فارینا، ادکلن ناسوماتو بلک افغان مرکبات را به نام «ادکلن بلک افغان اصل» (فرانسوی برای «آب کلن») به شهر زادگاهش معرفی می کند.

با چنین محصولی انقلابی، بسیاری از مردم معتقدند و افسانه ها را منتشر می کنند که آب در کلن توانایی انحراف از طاعون بوبونی را دارد، به جز اینکه بسیاری معتقدند که این چشمه جوانان است. پزشکان بیماران را تشویق به نوشیدن ادکلن بلک افغان زنانه می کنند که معتقد بودند کک ها را دفع می کنند. در واقع، بسیاری هنوز معتقدند که ادکلن بلک افغان مردانه توانایی جلوگیری از آلودگی های کک را دارد و امروزه بسیاری از کرم های شامپو برای حیوانات حاوی روغن های مرکبات مشابه در بسیاری از عطر قیمت بلک افغان اصل ها هستند.

تقریبا نود سال بعد، فرانسه تجارت آزاد را در کلن آلمان برقرار کرد. به زودی بسیاری از رایحه ها تحت نام یک نام غیر اختصاصی،قیمت ادکلن بلک افغان زنانه به فروش می رسد. کیفیت برخی از دیگران بیشتر بود، اما ادوکلن اصلی فرینا همچنان استاندارد طلایی بود. امروز، فرمول باقی مانده است، اما نام ادو کلن تبدیل به یک برچسب بازاریابی جهانی برای تمام عطر بلک افغان هایی است که برای مردان طراحی شده است. فروشگاه اصلی Obenmarspforten، که Farina در سال ۱۷۰۹ افتتاح شد، امروز همچنان قدیمی ترین و یکی از پرطرفدارترین تولید کنندگان عطر در جهان است.

ادکلن های بلک افغان یکی از خوش رایحه ترین ادکلن های موجود در بازار می باشد

دقیقا آلودگی چیست؟

امروز، کلن یک اصطلاح عمومی است که با همه خرید عطر بلک افغان ها همراه است. برای مردان، اصطلاح "ادو کلن" یا به سادگی "کلن" را برای کوتاه مدت به کار برده است.

به رغم این اصطلاح عمومی که در صنعت استفاده می شود، به طور سنتی، این اصطلاح نماینده عصاره و خلوص آن در داخل ویال بود.

عطر مردانه بلک افغان به طور معمول ۱۵-۴۰٪ ترکیبات معطر است
ادو تویلت ۵-۱۵٪ بود
ادو کلن، یا کلن فقط ۳-۸٪ بود.

با وجود این، معنی واژه "کلن" وجود دارد:

عطر بلک افغان زنانه تازه و مرکبات توسط Farina در آلمان ساخته شده است.
ترکیب آروماتیک که نشان داد آن یک نسخه متمرکز از عطرهای قوی تر بود.
اصطلاح عمومی که آن را نشان می دهد، عطر مردانه است که در ترکیب با اصطلاح "ادو تویلت" استفاده می شود.

اجزای رایحه مشترک

دستور العمل اکثر عطر زنانه بلک افغان ها یک راز محرمانه محسوب می شود، هرچند هر عطر و ادکلن که در فروشگاه ها فروخته می شوند، معمولا بر اساس رایحه های حاکم بر آنها توصیف می شود. به همین ترتیب، پروفیل های طعم شراب و ویسکی را در راهنمای های دیگر ما deconstructing کنیم، کارشناسان عطر و منتقدان هم همین کار را می کنند.

هنگام توصیف عناصر معطر یک خرید اینترنتی عطر بلک افغان، ما معمولا آن را به سه یادداشت جداگانه تقسیم می کنیم:

توجه بالا که عطر و طعم اصلی شما بلافاصله پس از بوی عطر و طعم.

شنبه 22 تیر 1398
بؤلوملر :